Zainwestuj w reklamę

Właściwie każdy posiadacz strony internetowej na pewno chce dotrzeć do wielu ewentualnych klientów. Jednakże, ażeby to osiągnąć niezbędna jest odpowiednia reklama. Jeśli chodzi o reklamę w sieci to są dwa standardowe sposoby na reklamę: Adwords , a oprócz tego pozycjonowanie.

Zanim zdecyduje się na któreś z tych rozwiązań należy poznać podstawowe różnice wśród nimi.
Adwords
Tutaj płaci się za właściwie każde kliknięcie w naszą reklamę. W podstawowej formie nie ma znaczenia ilość wyświetleń promocji (dla bardziej wykwintnych istnieją takie możliwości). Określa się treść reklamy, sposób jej wyświetlania czy także maksymalną stawkę jaką woli się płacić za kliknięcie. Dzięki właściwemu panelowi konfiguracyjnemu można bez problemów tą reklamę skonfigurować we własnym zakresie. Oczywiście proces optymalizacji , a oprócz tego realizacji bardziej nieprostych ustawień wymaga odpowiedniej wiedzy. Sprawia to, że jeżeli już jest taka możliwość warto powierzyć to zadanie profesjonalistom.
Pozycjonownie
Pozycjonowanie polega na optymalizacji strony oraz dodatkowo zdobywaniu linków tak, ażeby Google doceniło stronę i wyświetlało ją wysoko w wynikach naturalnych. Tego typu marketing jest bardziej czasochłonny , a ponadto wymagający większej wiedzy. Tutaj pozycjonerzy z reguły pobierają pieniądze w formie abonamentowej. Czyli niezależnie czy osiągają oni wyniki czy również nie. Jednakże jeżeli wybierze się dobrego pozycjonera to efekty osiągane przy wykorzystaniu tej metody są o wiele lepsze niż jeżeli chodzi o Adwords.
Strony www wymagają promocji identycznie jak każdy biznes.
Zobacz więcej: Marketing.

FacebookTwitterGoogle+Share